Reklamacje i zwroty
Reklamacje
Wszystkie prezentowane w sklepie produkty są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera, zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych, dostarczanych razem z towarem, obok dowodu zakupu.
Na mocy prawa sklep Maked.pl ponosi odpowiedzialność przez 12/24 miesięcy od daty zakupu wózka lub innego produktu
W ramach gwarancji, w przypadku każdej zasadnej reklamacji Klient nie ponosi żadnych kosztów - w tym również kosztów transportu, w przypadku wszelkich napraw w okresie gwarancyjnym
W celu złożenia reklamacji w pierwszej kolejności należy sporządzić i przesłać pismo reklamacyjne drogą mailową na adres: sklep@maked.pl. Zgłoszenia trafiają bezpośrednio do osoby która jest odpowiedzialna w sklepie Maked za rozwiązywanie wszelkich trudności i problemów - gwarantuje to najszybszą i najbardziej skuteczną procedurę załatwienia każdej sprawy
Mając na uwadze fakt, że każde zgłoszenie ma zapewne tryb pilny, pracownik techniczny sklepu Maked w godzinach pracy biura odpowiada na reklamacje na bieżąco
Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
imię i nazwisko klienta
numer paragonu/faktury
datę zakupu
datę zauważenia wady
model wózka lub innego artykułu
szczegółowy opis problemu
telefon kontaktowy
W celu zminimalizowania dyskomfortu w związku z brakiem możliwości korzystania z wózka lub innego produktu w trakcie reklamacji, dokładamy wszelkich starań, aby ten czas był jak najkrótszy. Stąd też, aby zaoszczędzić kilka dni - towar do naprawy trafia bezpośrednio od Klienta - również po naprawie/wymianie zwracany jest bezpośrednio do Klienta. Omijając nasz sklep większość reklamacji realizowana jest w ciągu zaledwie kilku dni.
Wózek lub inny towar który kwalifikuje się do naprawy w serwisie najkorzystniej jest wysłać z początkiem tygodnia, wtedy wysoce prawdopodobne jest że naprawiony/wymieniony towar odesłany będzie po kilku dniach tego samego tygodnia. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna.