Reklamacje i zwroty

Reklamacje

        Wszystkie prezentowane w sklepie produkty są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera, zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych, dostarczanych razem z towarem, obok dowodu zakupu.
        Na mocy prawa sklep Maked.pl ponosi odpowiedzialność przez 12/24 miesięcy od daty zakupu wózka lub innego produktu
        W ramach gwarancji, w przypadku każdej zasadnej reklamacji Klient nie ponosi żadnych kosztów - w tym również kosztów transportu, w przypadku wszelkich napraw w okresie gwarancyjnym
        W celu złożenia reklamacji w pierwszej kolejności należy sporządzić i przesłać pismo reklamacyjne drogą mailową na adres: sklep@maked.pl. Zgłoszenia trafiają bezpośrednio do osoby która jest odpowiedzialna w sklepie Maked za rozwiązywanie wszelkich trudności i problemów - gwarantuje to najszybszą i najbardziej skuteczną procedurę załatwienia każdej sprawy
        Mając na uwadze fakt, że każde zgłoszenie ma zapewne tryb pilny, pracownik techniczny sklepu Maked w godzinach pracy biura odpowiada na reklamacje na bieżąco
        Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
            imię i nazwisko klienta
            numer paragonu/faktury
            datę zakupu
            datę zauważenia wady
            model wózka lub innego artykułu
            szczegółowy opis problemu
            telefon kontaktowy
        W celu zminimalizowania dyskomfortu w związku z brakiem możliwości korzystania z wózka lub innego produktu w trakcie reklamacji, dokładamy wszelkich starań, aby ten czas był jak najkrótszy. Stąd też, aby zaoszczędzić kilka dni - towar do naprawy trafia bezpośrednio od Klienta - również po naprawie/wymianie zwracany jest bezpośrednio do Klienta. Omijając nasz sklep większość reklamacji realizowana jest w ciągu zaledwie kilku dni.
        Wózek lub inny towar który kwalifikuje się do naprawy w serwisie najkorzystniej jest wysłać z początkiem tygodnia, wtedy wysoce prawdopodobne jest że naprawiony/wymieniony towar odesłany będzie po kilku dniach tego samego tygodnia. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna.

 

Produkt dnia
Nosidło, gondola do wózka nr 11
Nosidło, gondola do wózka nr 11
48,00 zł
szt.

Kontakt

tel:(075) 75 52 515
tel kom: 516 026 637

sklep@maked.pl 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl