Regulamin

Regulamin sklepu

        1. Przedmioty staramy się bardzo dokładnie i szczegółowo opisywać. U klientów mogą się jednak pojawić różne pytania. Chętnie na nie odpowiemy! Prosimy o kontakt e-mailowy na adres lub telefoniczny pod numerem (075) 75 52 515. W korespondencji e-mailowej proszę zamieszczać informację zawierającą Państwa dane.
        2. Bezpośrednio po zakupie przedmiotu prosimy o email potwierdzającego zakup oraz formę zapłaty. Bardzo proszę aby w tytule wpłaty KONIECZNIE podać swoje dane oraz numer zamówienia. Przyśpiesza to i ułatwia identyfikację płatności.
        3. Do wartości towaru należy doliczyć koszty wysyłki. W przypadku większych zakupów prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta a celu ustalenia kosztów transportu.
        4. Wszystkie wątpliwości wyjaśniamy drogą mailową lub telefoniczną. Staramy się przeglądać pocztę na bieżąco, w dni robocze pomiędzy 08.00 a 16:00, w soboty od 08.00 do 13.00
        5. Wysyłkę towaru potwierdzamy osobnym e-mailem. Jeżeli w ciągu 2-3 dni roboczych po otrzymaniu e-maila przesyłka do Państwa nie dotrze proszę o sprawdzenie, czy nie oczekuje na Państwa w odpowiednim dla miejsca zamieszkania urzędzie pocztowym.
        6. W przypadku problemów z towarem bardzo prosimy o kontakt. JESTEŚMY PO TO ŻEBY PAŃSTWU POMÓC Doświadczenie mówi, że większość nieporozumień można rozwiązać polubownie, bez zbędnych złośliwości. Nikt nie jest nieomylny.
        7. Bardzo prosimy dokładnie przemyśleć dokonanie zakupu. Wszelkie propozycje lub życzenia (np. wysyłkę za zaliczeniem pocztowym, zmianę konfiguracji sprzętu etc.) prosimy zgłaszać przez e-mail przed zakupem towaru! Unikniemy w ten sposób nieprzyjemności i niepotrzebnych kłopotów. Towar który jest z wadą (uszkodzenia itp.) i my jako sprzedający tego nie zauważyliśmy klient odsyła na nasz koszt. Wszystkie paczki są sprawdzane, jednak możemy coś przeoczyć . Paragon faktura jest podstawą do zwrotu towaru , lub gwarancji.
        8. Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są 12 lub 24 miesięczną gwarancją. Podstawą do reklamowania danego produktu jest paragon fiskalny wraz z gwarancją. Do odsyłanego towaru należy dołączyć pismo reklamacyjne wraz z dokładnym opisem wady. Reklamowany towar powinien spełniać podstawowe normy czystości. .
        9. Towar wysyłamy także za granice, aby wycenić koszty wysyłki prosimy o podanie dokładnego adresu wysyłki oraz towaru. Nie wysyłamy za pobraniem za granice.
        11. Wszystkie zakupione produkty na naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, paczkomatów ewentulanie  .Kupujący otrzymuje nr nadania paczki. Wszelkie reklamacje dotyczące przesyłek po nadaniu (opóźnienia itp.) kierować do UPS.
        12. Jeżeli otrzymujesz towar za pośrednictwem KURIERA UPS, niezależnie od formy płatności, koniecznie otwórz Paczkę i sprawdź jej zawartość-w obecności kuriera-PO POKWITOWANIU odbioru paczki! W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, NIE ODBIERAJ PACZKI-ODDAJ JĄ KURIEROWI, wówczas prosimy o kontakt z nami!
        13. Pamiętaj ze kupując w naszym sklepie akceptujesz powyższy regulamin.
        14. Wystawione towary staramy się opisywać bardzo rzetelnie i dokładnie "waga, wymiary, zdjęcia (zdjęcia na różnych monitorach ,różnie odwzorowywują kolory), itp." jednak nikt nie jest nieomylny i nam mogą przytrafić się błędy . Błąd w opisie nie jest podstawą do reklamacji. Jeśli nie są Państwo pewni , prosimy o kontakt z Biurem Obsługi .
        16. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów(Dz. U. nr 22,poz.271) z produktu można zrezygnować w ciągu 10 dni (Art. 10. 1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.)Produkt nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania , musi być kompletny(do produktu należy dołączyć otrzymany do niego produkt gratisowy).Produkty muszą być nieotwierane , w oryginalnych opakowaniach,(jeśli takie wystepują).
        ZWROTU NALEŻY DOKONAC NA ADRES:
        MAKED Sp.z.o.o UL. CIEPLICKA 4A 58-573 PIECHOWICE.
        PRZESYŁKA WINNA BYĆ PRZESYŁKA UBEZPIECZONĄ I REJESTROWANĄ , kupujący jest zobowiązany zabezpieczyć produkt w sposób właściwy , uniemożliwiający uszkodzenie podczas transportu. Sprzedający gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru , pomniejszonej o koszt transportu , jeśli transport był na koszt sprzedającego.(Na koszt transportu wlicza się: koszt zapakowania towaru ,opakowanie,przesyłka). Jeśli koszty wysłania i odesłania towaru poniósł kupujący , nie są one zwracane. Do przesyłki należy załączyć dowod zakupu , wszystkie otrzymane dokumenty oraz niniejszy dokument z oznaczoną częścią „zwrot”.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl